Groot Verzet tegen Kanker blij met nieuwe hoofdsponsor Warmteservice
Bestuurslid Jack Jobing, verantwoordelijk voor de werving van sponsoren voor de Stichting Groot Verzet Tegen Kanker is ontzettend blij dat hij in het bedrijf Warmteservice voor dit jaar een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden. “Echt geweldig. Ik vroeg het Stef van der Hoorn, de algemeen directeur, en binnen de kortst mogelijk tijd, zei hij: ‘Ja, geweldig. Gaan we doen’.” Op 14 april ondertekenden Stef en Jack het sponsorcontract.
Stef hoefde er ook naar eigen zeggen niet al te lang over na te denken. “Zelf ben ik echt een fietsliefhebber. Onlangs reed ik nog de klassieker Luik – Bastenaken – Luik. Gelukkig heb ik in mijn familiekring nog nooit te maken gehad met kanker, maar binnen ons bedrijf wel. Je ziet dan de strijd die mensen moeten voeren en invloed ervan op zijn of haar hele omgeving.” Eigenlijk wil hij het helemaal niet van de daken schreeuwen dat het bedrijf nu hoofdsponsor is. “Hoe ambitieus wij als bedrijf ook zijn, dit is iets dat wij vooral gewoon graag doen. Het doel is zo belangrijk.”
Stef wil vooral kijken welk effect de sponsoring intern in het bedrijf zelf heeft. “Dit jaar gaan we met een aantal collega’s en vrienden mee naar Frankrijk om de Ventoux te beklimmen. Met alle ervaringen en kennis die we daar opdoen, willen we kijken hoe en op welke manier wij hiermee doorgaan. Van Jack Jobing heb ik voorbeelden gehoord van bedrijven waarbij het deelnemen een onvoorstelbare positief effect had op de onderlinge waardering en samenwerking. Daarnaast is iedere euro die besteed kan worden aan onderzoek naar kanker meer dan welkom.”
Warmeservice bestaat inmiddels al bijna 60 jaar en telt momenteel 82 vestigingen. Warmteservice levert een groot assortiment aan cv-ketels, (design)radiatoren, vloerverwarming, sanitair, dakbedekking, installatiemateriaal, elektra, zonnepanelen, airconditioning en ventilatie. Vanwege ons uitgebreide assortiment en professioneel advies weten installatie- en klusbedrijven en handige doe-het-zelvers ons eenvoudig te vinden.. Ruim 500 medewerkers staan klaar om al dit soort werkzaamheden te verrichten. “Uitgangspunt van ons is het geven van deskundig advies en service. De klant staat bij ons echt centraal. Niet voor niets koos oprichter Theo de Bruin al voor de naam ‘Warmteservice’. Spullen kun je immers overal kopen, maar goede service niet.”
De sponsoring en initiatieven die daarmee samenhangen, worden eerst vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam geregeld. De lokale vestigingen kunnen ook zelf dingen oppakken. Ze kunnen bijvoorbeeld deelnemers aan de klim naar de Ventoux uit hun eigen stad, dorp of regio ondersteunen.
Delen